Wednesday, May 12, 2010

ERKKKKKKKKKK

yosh.aku tgh pening-pening lalat ..kehujanan kot siang tadi..tunggu nk msuk tido je..tapi nak tamboh sket pasal jamuan form 4 tue.. seriously, i really don't remember that part ..jamuan tue tak terregister dalam kepala otak aku.. sungguh kasar bahasa aku.. bila korang bukak citer ni baru aku teringat. malu la plak. kelakar pon ada. first time baca rasa nk terguling atas lantai... tapi aku rasa re kot yang marah deme kat dewan makan..hehe(meletakkan kesalahan pada org lain,sori re)..siann re..berapi bebenor marahnye..tangkap gambar pon masam je mcm termakan durian masam... tapi knp aku x de dlam gambar yg re masam ye? adakah aku photographer? tapi ibrah yang paling penting skali adalah janganla buruk sangka.. haha..aku sangat terpukul melihat ayong tulis yang diorang x susun kerusi sbb hujan...terasa gler tuh...knapa la waktu tue aku x terpikir yg ari ujan..bila emosi menguasai diri...mula lah pikir merepek..(tazkirah sket)
To mama mela.. congratz ye.. dah jd mak orang.. To yang lain2, nnt kalo aku yang jd mak orang, jangan plak panggil aku mama pikoi..mcm wartawan gosip plak nama tue..
Skema tak aku@pikoi menulis entry ni..tak reti la nk menyampaikan lewat tulisan nie... CHOW...pikoi

4 comments:

AyongLuvU said...
This comment has been removed by a blog administrator.
AyongLuvU said...

hahahaha...ok la tu koi.mama pkoi drp umi pkoi kn?hihihi...

wei...tp kn sbnonye ak dh t'pk bnde ni tym ak bngang hri tu lg.mmg le hri ujan kn ptg tu.but then,dorg still bley g ssun krusi tym dh abeh ujan i.e.after isyak ke.2pn kalo dme b'sgguh2 la nk mnjyakn jmuan tu kn.sbb kalo kire mmg pnat tw kte prepare sume mknn2 tu.huhu...ni x,bley plak duk mlangut tgk bola.ngee...ni nk mnccuk jarum blek ni.hahaha...tp xpela,let bygones be bygones k...buang yg keruh amik yg jernih.wah!sgguh +ve...i loike!!!!!!!!^_~

lina said...

bgus2...kte kn +ve!!
time zaman muda2 tu biasala,,hangin mmg cepat je...cehh...pandai je aku...

papepun,,rindu korang weih........

Anonymous said...

adeyh..assalamualaikum semua..hehe..aku x egt la plak aku mngamuk macam hape..patotle kurg cun..ade ke pikoi kate cm dorian masam..hehe..sori x smpat bace entry sblm ni..nnt aku cari mase..
hehe..insyaAllah..