Monday, May 31, 2010

assalamualaikum

Sunyi sepi blog nie..aku pon x de citer yg nak disampaikan..exam baru sehari tapi rasa mcm nk pengsan setahun..ntah le..dapat doc killer.baru je nk senyum dah kena fire..u running out of time.. kecut terus..dah la tue waktu nk suturing plak tangan ni mcm baru keluar dari kutub utara kutub selatan..menggeletar mengalahkan org parkinson...doc tue ckp,nur, kamu tenang2 ajah..waduh..ada ke jarum blh terlepas dari neede holder..segan wei.. tapi disebabkan cuma 10 minit, jd aku pun menebalkan je la muka...well, tue la story sepanjang aku exam ari ni..next week ada lagi, yang tue lagi parah...patutla ramai org bunuh diri bila msuk U coz exam kat U sangat stress.. Nk exam je, konpem nausea, muntah, diare, common symptom..terlampau byk hormon stress yang dikeluarkan.. tue je la pasal ujian aku...yang pastinya malam ni apabila aku nak study untuk subject next week, terasa mcm nak pengsan.
ok... nak citer pasal bantuan kemanusiaan ke gaza dari seluruh dunia.. malaysia pun ada hantar wakil dari JIM, Muslim care, and PAlestin---..lupa plak.. diorang bawa mcm2 peralatan mcm simen, medicine and etc. and of course bende ni mendapat kecaman zionis.. siap dah siapkan penjara untuk org yang dtg bawa bantuan kemanusiaan.. Bantuan kemanusiaan ni plak mendapat sokongn padu dr PM Turki..Tp dr latest news, kapal tue dah diserang, hampir 19 yang mati...Padahal x de bawa senjata pon.. harap2 after this,seluruh masyarakat kat dunia akan sedar kejahatan rejim zionis israel..
lastly, akan muncul sekelompok dari umatku yang tegas, mereka mampu menaklukkan musuh mereka dan tidak gentar trehadap orang yang berbeda dengan mereka, tapi mereka harus mendapat musibah sehingga datang keputusan Allah sementara mereka masih dalam kondisi demikian. para sahabat nertanya, Ya Rasulullah, dimanakah mereka berada? Rasulullah SAW bersabda:Baitulmagdis wa fii aknaafi Baitil Maqdis dan di tengah Baitul Maqdis.(HR AHMAD)
P/S:May be korang dah lebih tahu dari aku, tapi aku nak cakap, sebab nk sharing jugak,
from: pikoipeace

1 comment:

lina said...

w'salam..
hehehe...lawak la, minggu2 exam mmg slalu je menakutkan..aku plak slalu jd pelik2 time minggu exam,,kdg hari2 aku kluar joging..rumet aku pun pelik je tgk.. =p

aku ada tgk kat brite n paper..sgt kejam zionis, apa yg kita blh buat adalah doakan keselamatan umat Islam..amin..

Good luck 4 ur next paper!!!